.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کروبی: حسن روحانی کاندیدا می‌شود

  مهدی كروبی گفت: ظاهرا قرار است آقای حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری آتی كاندیدا شود.

دبیر كل حزب اعتماد ملی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال حضور حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ظاهرا قرار است كه آقای روحانی كاندیدای ریاست جمهوری شود كه این امر خوبی است زیرا در مشاركت گسترده‌تر مردم تاثیر خواهد گذاشت.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص انتقادات اعضای حزب اعتماد ملی به اصلاح‌طلبان گفت:‌ همواره دوستان را به وحدت دعوت كردم اما عده‌ای صحبت‌هایی می‌كنند كه موجب شكاف می‌شود. ولی همگان باید ضرورت وحدت را درك كنند.
دبیر كل حزب اعتماد ملی با رد این مطلب كه چون حزب اعتماد ملی در انتخابات مجلس شكست خورد، احتمالا در انتخابات ریاست جمهوری نیز شكست خواهد خورد، اظهار داشت: در انتخابات مجلس نیروهای اصلی ما را رد صلاحیت كردند و آرایش نیروهای ما بهم خورد. رد صلاحیت ها و عدم صیانت از آرا موجب این اتفاق شد.

وی افزود:‌حتی اگر فرض كنیم در مجلس شكست خورده‌ایم در انتخابات آینده حضور می‌یابیم و می‌بینیم كه مردم رای می‌دهند یا خیر. حرف ما یكی است و آن اینكه بگذارید مردم انتخاب كنند و نیروهای خودسر و غیبی وارد نشوند تا كارهای غیرعادی انجام دهند اگر از آرا صیانت شود در انتخابات هم شكست بخوریم مهم نیست. امروز آقای مجید انصاری پیش من بود و می‌گفت كه در یك مسجد 2 تا صندوق بود در یك صندوق 600 رای داشتند و در دیگری هیچ.

كروبی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه حضور شما برای كنار رفتن خاتمی بود گفت:‌ اگر خاتمی بخواهد بخاطر اینكه یك نفر حضور پیدا كرده است دیگر كاندیدا نشود، همان بهتر كه نیاید. اصلا این توهین به آقای خاتمی است و من كه هنوز اعلام نكردم كه در انتخابات حضور می‌یابم. ولی اگر اعتماد ملی مرا بعنوان كاندیدا معرفی كرد، آیا آقای خاتمی نباید بیاید؟ یعنی اگر مجمع روحانیون آقای خاتمی را كاندیدا كرد من نباید بیایم؟ بنظر من این حرفها دیگر رنگی ندارد.

كروبی به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینكه آیا به نفع خاتمی كنار خواهید رفت گفت اگر تصمیم به حضور گرفتم به نفع هیچكس كنار نخواهم رفت همانطور كه در دور قبل هم هرچه فشار آوردند به نفع هاشمی كنار بروم این كار را نكردم.                                       


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.